نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5049
-
الف
+

«ناصر ممدوح» بازیگر سریال «اغماء» : هر فلمی را بازی نمی کنم !

«ناصر ممدوح» در یک مصاحبه از تجربه بازیگری خود در سریال «اغماء» و فعالیت های اخیر خود سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ناصر ممدوح» صداپیشه ، مدیر دوبلاژ و بازیگر سینما و تلویزیون ایران در یک مصاحبه با بیان این که به ژانر ماورایی در برخی سریال ها اعتقادی ندارد ، گفت: به نظر من برای ایفای نقش در آثار کمیدی و طنز مناسب نیستم .

 مخاطبان تلویزوین آی فیلم 2 بازی «ناصر ممدوح» را در کرکتر داکتر نایینی سریال «اغماء» شاهد بودند.

«ممدوح» در خصوص ژانر ماورایی با بیان این که به طور کلی به آنچه در این گونه سریال‌ها رخ می‌دهد اعتقادی ندارد ، گفت: در سریال‌هایی که در ژانر ماورایی ساخته می‌شوند، مانند همه کارهای دیگر، نویسنده متنی را می‌نویسد و کارگردان هم بر همان اساس کار را پیش می‌برد اما برخی از سکانس‌ها از حالت واقعی خارج می‌شود و من زیاد اعتقادی به آن ها ندارم. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا ساخت سریال‌هایی مثل «اغماء» برای عده‌ای از مخاطبین باورپذیر نیستند، تصریح کرد : باورپذیر بودن یا نبودن سریال‌ها تا حد زیادی به فرهنگ جامعه بستگی دارد. نمی‌خواهم بگویم این سریال باورپذیر نیست بلکه برخی از سکانس‌ها از حالت واقعی خارج می شوند و شاید باور کردنش برای بینندگان سخت باشد.فکر می‌کنم «سیروس مقدم» به عنوان یک کارگردان کاربلد، سریال «اغماء» را خوب ساخته است.

«ممدوح» با اشاره به انتخاب خوب بازیگران سریال «اغماء» درخصوص معیارهای خود برای ایفای نقش در یک اثر افزود : تمایل دارم کرکترهایی را که نقش برجسته و جایگاه خوبی در قصه داشته باشند را بازی کنم. به طور کلی، سوژه باید خوب باشد، نقش مثبت باشد و چیدمان هنرپیشه‌ها به خوبی صورت گرفته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که به کدام ژانر علاقه دارید ، به تسنیم گفت : به تازگی کار طنز به من پیشنهاد شد اما قبول نکردم.فکر می‌کنم شخصیت من به گونه ای است که نمی‌توانم در کارهای کمیدی حضور داشته باشم و موفق شوم. تصورم این است که ژانر طنز کار من نیست و باید کسانی به آن بپردازند که استعدادش را داشته باشند.

وی در پیوند با همین موضوع با اشاره به این که کار در سینما یا تلویزیون برایم فرقی ندارد. افزود : موضوع مهم این است که سوژه منطقی باشد، برای مردم باورپذیر شود و بینندگان بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند.

«اغماء» به کارگردانی «سیروس مقدم» و نویسندگی «علیرضا افخمی» جزو محبوب‌ترین سریال‌های مناسبتی ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود.

در این سریال «ناصر ممدوح» کرکتر «داکتر نائینی» را ایفا کرد و رئیس یک شفاخانه بود.

گفتنی است که سریال «اغماء» در بین بیننده گان فارسی زبان افغانستانی و تاجیکستانی شبکه آی فیلم 2 ، در بین محبوب ترین سریال های ماه رمضانی قرار گرفته است.

در پیوند با این خبر بیشتر بخوانید : 

دانلود سریال «اغما»

سکانسی هیجانی از سریال «اغما»

م ح / ح ح

نظر شما
ارسال نظر